Fungujete správne so svojimi ľuďmi?
Viete s nimi správne plánovať?
Vedia vaši ľudia zvládať námietky?
Vedia ako majú plniť plán?
Telefonujú vaši ľudia správne?
Viete byť vzorom pre vašich ľudí?
Dosahujete výsledky podľa vašich predstáv?
Chodia radi do práce?

Moje odporúčanie

Riaditelia a manažéri mi často hovoria, že sa pozerajú na stretnutia so mnou podnikateľsky.
Vždy niečo človek musí dať, aby mohol dostávať. Vďaka prednáškam, kurzom, či workshopom prichádzajú väčšie výsledky rýchlejšie, ale aj kvalitnejšie. Čísla sa zvyšujú.  Šetrím vám energiu, čas a peniaze rastú. Vždy je lepší iný druh "šťavy".

Prečo

Porozmýšľajte nad tým, čo všetko viete získať ako tím. Kam vás vedia takéto "akcie" posunúť, aké máte očakávania.


Ako na to

Na úvodnom stretnutí sa v užšom kruhu porozprávame o tom,
ako fungujete a navrhnem vám, témy, ktoré budú pre vašich ľudí a firmu prínosom.
Na základe mojich skúseností z praxe, pre každú firmu vždy individuálne,
presne pripravíme také témy, ktoré chcete a potrebujete a môžu vám pomôcť k lepším výsledkom.

Stáva sa mi, že popri tímových workshopoch vediem ľudí aj individuálne.
Riešim s ľuďmi to, čo považujú za potrebné, aby mohli napredovať. Táto možnosť spolupráce je u ľudí obľúbená a
je na ňu veľmi dobrá spätná väzba.

Plánovanie

Ľudia si často myslia, že všetko stíhajú. Úlohy, ktoré majú byť splnené dennodenne, však hovoria o niečom úplne inom.
Nesplnené plány, panika, zhon v práci privádzajú ľudí do stresu. Pod stresom robia chyby.
Pri veľkom zhone nám vždy uľahčí cestu správne plánovanie.

Cieľ

Mojím cieľom je to, aby som vašich ľudí kvalitne pripravila. Prostredníctvom aktívnej spolupráce počas workshopov
si prejdeme rôzne modelové situácie, ako majú reagovať, ako sa majú správať (napr. pri práci s ľuďmi),
čo ich má motivovať k rôznym výsledkom, aby boli spokojní.
Spokojní z dobre vykonanej práce.

Telefonovanie

Príkladom je aj nesprávne telefonovanie, ktoré vo väčšine prípadov nespôsobí
iba stratu zákazníka, ale aj demotivovanie človeka, ktorý pre vás pracuje.
Nezvládanie námietok a nesprávne telefonovanie vás môže dostať do situácie,
kedy si začne vaša firma budovať zlé meno, a vy možno o tom, ani neviete.

Určite aj vy máte množstvo telefonátov z rôznych firiem. 
Z mojej skúsenosti sa telefonisti vzdávajú hneď po prvej námietke, ktorú im dám.
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, ako telefonujú vaši ľudia? Nevolal mi práve ten váš človek?

Predajca v obchode

Ľudia, ktorí predávajú v obchodoch sa denne stretávajú s rôznymi typmi ľudí. Na to, aby ste vedeli zaujať, poznali reč tela hneď ako k vám zakázník vstúpi do predajne je správne absolvovať kurz "Spoznaj človeka". Tento kurz, ktorý si s vami prejdem vo vašej predajni vám zaručí tak veľa výhod, že z neho môžete čerpať aj vo vašom súkromnom živote. A hlavne už nebudete prichádzať a odchádzať z práce s nechuťou.

Všetko sa skladá z maličkostí.
Preto už základné veci, ktoré sú spolu prepojené a fungujú, musia byť položené na pevnom kameni.

Pokiaľ ste sa ako zamestnaný človek či živnostník vo firme dostali k týmto témam a mali by ste záujem o kurz v skupine, a nemáte priamo na starosti možnosť vybaviť takéto workshopy či kurzy, odporučte túto stránku kompetentným.
Druhá možnosť je, že sa dáte dokopy z vlastnej iniciatívy ako skupina (3 a viac ľudí) a pustíme sa do práce.

Dajte ľuďom viac.
Vaša firma bude rásť.

Máte otázku? Nechajte nám odkaz.
* tieto polia sú povinné